Friday, May 29, 2015

Rock / Metal : -Green Day -Metallica -Iron Maiden -Linkin park -Paramore -Bullet for my Valentine -A


Diete.Ljuljacke.Vrtuljke. One ljude koji se smenom smiju i placu [friends] Djetinjstvo.Uspomene.Crtanje. Sanjar.Fotograf. Cokolada. Lak za nokte.Glazba. Pisanje dnevnika kasno u noc. Ljeto.Zima.Skakati po lokvama. Snowboarding. Mir.Tama. Zalazak sunca.Mjesecina. Suncokret.Zelene oci. Ovu kantu kompjuter. Starke.Marte. -->Mary Jane -->13 god. -->Rijeka A ovo su njezine knobs & knockers BF: Ana Morgan Ivona Tr Rea Kayla Hana
Rock / Metal : -Green Day -Metallica -Iron Maiden -Linkin park -Paramore -Bullet for my Valentine -AC/DC knobs & knockers -Aerosmith -Slipknot -Six pack -Gu va u 16-ercu -Crno perje -Hladno pivo -Gamma Ray -12 Stones -Azra -Elektri ni orgazam Hip Hop : -Akon -Marchelo -Eazy-e -2pac -Frka -Elitni Odredi -West Coast Crew Linkovi
Pazi kako hodas da ne pregazis svoje snove. [/IMG] Is this goodbye? Dream. [/IMG] Ne osjecam. Ne vidim. Ne zelim. Ne tugu.Ne knobs & knockers suze. Ne tebe. Ne sebe. Vec nas. [/IMG] i'll never love again. never.never. i was wrong to let you walk night out of my life [/IMG] music is my life. [/IMG] dead. [/IMG] ♥ te jebene privieske & narukvice [/IMG] ♥ mastu. [/IMG] ♥ sk8 [/IMG] ♥ knobs & knockers jebeni punk stil. [/IMG] drop dead. ponekad zazelim da joj se to desi. [/IMG] on je car ! [/IMG] jer sam ludjakusa koja voli lubenicu. [/IMG] zato sto volim biti sama. promatrati ljude. jesti sladoled. i crvene starke. knobs & knockers [/IMG] jako malo treba do samoostvarenja... Free Music thanks Juliet K. Darling ( Kathrin Z. , dA )
ao. Lo e sam volje. Prelo e. Pa sam morala knobs & knockers da napi em post. Neki kratki... Dan mie po eo savr eno... u i Mama odbacile su me do grada. Tamo je ekao kombi od RiFana. Dakle upoznala sam kolko tolko ekipu i krenuli smo na Platak. Bordat. Mi..novi..i li smo sa Davidom :), a ovi od ju er krenuli su sa Iggyjem. Nau ila sam dosta tog. Upoznala knobs & knockers nove de ake... :D Bilo mi je presuper !!! Iako sam pala 100 puta..Nema veze... Bili smo tamo od 9 do 1h. Zna i 5sati. A sad sam preumorna !! Hehe. Odlu ila sam da se malo odmorim... No u sobu je u la mama. Rekla mie: -Moram ti ne to re i.. Kimnula sam glavom.... -Louisa vi e nema !!!!
Blog.hr koristi kola i e za pru anje boljeg korisni kog iskustva. Postavke kola i a mogu se kontrolirati i konfigurirati u va em web pregledniku. Vi e o kola i ima mo ete pro itati ovdje . Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr sla ete se s kori tenjem kola i a. Za nastavak knobs & knockers pregleda i kori tenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Sla em se". Sla em se

No comments:

Post a Comment